Idiot!

Ni vet att jag skrev förra veckan om en gäst här på motellet som är helt paranoid och tror att någon förföljde honom? Han kom tillbaka och har bott här i några dagar och har vart iaf ganska normal. Men imorse, för ungefär 10 minuter sedan, klarade jag inte av honom längre. Först går han och öppnar alla lådor och sånt här i Lobbyn som är under "frukostbuffen", jag sa till honom att allt som finns är på bänken, ingen anledning att gå och snoka runt. Då blev han sur och började gapa på mig och gick till kylen som det sitter en skylt på klart och tydligt som säger att den endast är för personal. Han öppnar kylen och tar min frukostmacka och värmer den i mikron med plastpåsen. Det är då jag upptäcker att han har tagit den och då blev jag skitarg. Och så började han ta mina "Naked-juice" som var i kylen också, dom är dyyra! Och självklart är den jäveln kvar i lobbyn för han använder datorn för att leta lägenhet. Jag ringde och bad ägaren komma ut här. De tjaffsade också. Men gästen agerar som en idiot så det är i princip omöjligt att få honom att förstå att vad han gjorde var fel.
Han ska iaf ut idag.
Så ja, min morgon har bestått av ilska och argument med en idiot. Och jag är hungrig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0