Hur det gått med mitt sockerberoende

Ha! Glömde totalt bort det där om att jag skulle hålla er uppdaterade! Kanske för att jag fuskat lite, men inte mycket.
Nästan så att jag skulle vilja skylla på min mamma om att jag fuskat. Var det verkligen nödvändigt att skicka plockgodis hit? Okej då, det var pyttelite, men ändååå. Åt ju upp det såklart. Och så har det blivit tre små andra gånger. Men ändå har jag lyckats ganska bra hittills. Har verkligen inget sånt där enormt sug efter godis och sötsaker som jag hade förut. Förmodligen för att jag äter mera mat nu, jag fuskade så mycket förut och typ, åt lite eller inget till frukost, typ skippade lunch och det var därför jag bara orkade laga mat en gång om dagen och då väntade jag hellre på maten tills senare då min man kom hem ifrån jobbet och så var det med det.
Så detta ska nog gå bra för mig. Nu så börjar ju säsongen för färska jordgubbar och allt sånt komma också, då blir det lättare!
När jag kom till jobbet idag åt jag en hel ask med jordgubbar. Är det verkligen bra? haha!
Dessvärre beställde jag pizza hit med.....inte bra! Men jag kände att , en äggmacka, kommer aldrig kunna sitta på jobbet i 8 timmar och bara äta det. Okej, pizza är väl heller inte det smartaste att beställa kanske, men jag har gått och blivit så trött på thaimat nu för ett tag och det är typ bara thai och pizza som är utkörning på i området.
Oh well, imorgon blir det hemlagad mat på kvällen med ingredienser från Farmers market, det ni!
Och så ska jag minsann ta mig ut på en powerwalk också. Nu blire hårda tag haha!


I Hermosa beach.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0