Good morning America! Eller ja, ni är ju iofs i Sverige..

God morgon!
Sitter här i morgonrock nyvaken.
Jag tänkte äta lite frukost nu, en smoothie, har nämligen jordgubbar som håller på att bli övermogna i kylskåpet!
Efter det så har jag en liten plan att gå och lägga mig på stranden en stund innan jobbet, däremot måste jag sedan
efter det skynda mig hem och laga lunchlåda och duscha. Ojoj, stackars mig, kämpig dag haha!
Vi får se vad det blir.
Idag jobbar jag från 3 till 11 , imorgon 7 till 3 , hatar när passen ligger så nära varann, det gör det hela svårare att somna för när jag kommer hem ifrån jobbet ikväll kommer jag att stressa för att jag absolut behöver somna direkt typ, då tänker jag för mycket på att jag måste somna och då somnar jag aldrig.
Vi hyrde en film igår men såg den aldrig, vi blev båda för trött. Får se den idag eller imorgon helt enkelt, dock inte tillsammans eftersom vi har så olika arbetstider haha, tråkigt!
The men who stare at goats heter filmen och jag minns att han som gjorde filmen kom som gäst hos Skavlan i höstas och de pratade om filmen, verkar bra iaf!
Jag berättar om filmen efter jag sett den!
Nu blir det frukost och sedan stranden, fast det beror på, måste lista ut vad jag ska laga för mat innan med. Ibland är det trist att behöva göra lunchlåda till jobbet...

Kommentarer
Postat av: syrran

Jag såg en film i helgen(för första gången i år typ.. haha) som hette Lars and the real girl. Hyr den! Jättekonstig och jätterolig!

2010-03-18 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0