Före och efter


Okej så här är före och efterbilden på mitt hår!


 
Före Livlöst och trist.                    Efter Fyllig brun färg och glansigt och mer hälsosamt.
                                                   (Bilden blev verkligen så blå när jag tog det utomhus,
                                                    inget photoshop, min 8 år gamla kamera börjar ge med sig
                                                    nu alltså...)

 Jag valde mellan att färga håret "rödblont" eller brunt, hårfrisörskan sa att jag skulle köra på brunt eftersom det var mer "min färg". "Efterbilden" ger dock inte färgen sin rättvisa eftersom nu kortet blev så blått haha. Oh well...men ser nu hur fint och glansigt det ser ut jämfört med förebilden?


Kommentarer
Postat av: syrran

Jättefint!

2010-03-12 @ 07:28:31
Postat av: svar till syrran

iMuchas gracias!

2010-03-12 @ 17:01:04
URL: http://bigtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0