Filmtips!



Lite filmer jag hyrt på sistone:





Denna film var jättebra och mysig. Jag älskar filmer med massa olika människors liv i en film.
Och massor av bra skådisar! Se den!

 


Jag såg ju första filmen Twilight (Ett år efter alla andra) så var ju bara tvungen att se New Moon!
Det är så spännande! Jag har ju inte läst böckerna så vet ju ej vad komma skall i tredje filmen.
Men som sagt, absolut se denna om ni sett första, det är ju så bra och romantiskt! Och glöm för guds
skull inte att se bonus-materialet, kul att se hur inspelningen och effekter oc stunts gick till!

 


Jag vet typ inget om designers och "på dödligt allvar-mode" och sånt, men jag tyckte att denna dokumentär
var rolig att se, för att liksom få en inblick vilken jättesvår och hård bransch det är att jobba inom modevärlden.
Och vilket enormt arbete det är att få ihop en modetidning! Inget man direkt tänker på när man går till affären
och köper en tidning som man sedan sitter och läser i fåtöljen med en kopp kaffe eller nåt. Intressant dokumentär.
Anna Wintour, hon har ett fint förnamn iaf, Anna, men hon verkar väldigt elak! Fast sen så fick man se henne med sin dotter och då kom den mjuka sidan fram. Oh well, tycker man sådana här dokumentärer är intressanta borde ni absolut hyra denna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0