Farmers market


Efter att jag legat på stranden i nån timme gick jag upp till Farmers market som är i Redondo beach på torsdagar.
Jag köpte både det ena och det andra, det är så mysigt att gå omkring där bland all färsk frukt och grönt och så frågar man hur mycket det kostar så slänger man fram nån dollar och efter ett tag har man spenderat mer pengar än tänkt haha!

Dessvärre kom jag nu hem försent för att hinna stå och laga lunchlåda och grejer. Jag köpte med mig kyckling teriyaki hem i från marknaden, farligt gott, min favorit när jag är på Farmers market, så nu efter att jag ätit det har jag ingen större lust att stå och laga mat. Visst är det inte roligt att laga mat när man är mätt? Det är mer lidande and kul.

Så jag ska nu koka lite ägg och göra äggmackor som får bli mn kvällsmat på jobbet och så även frukost på jobbet imorgon, haha, äggigt värre!



Underbara underbara jordgubbar. Så söta och saftiga!


Köpte även ägg, lök, färsk koriander och pitabröd. Ska göra kyckling i pitabröd och guacemole imorgon!
Då behövs den gula löken och den färska koriandern, man hackar nämligen det smått och blandar med avokado
och lite limesaft, sen så har ni den mexikanska varianten av guacemole!




Kyckling teriyaki! Såå gott. Och älskar de grillade grönsakerna och ananasen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0