jag HJÄRTA redondo beach

Var precis ute och släppte in katten och då såg jag att solen var på väg ner.
Gick in och hämtade kameran. Man ser solen så himla fint om jag bara springer tvärs över gatan, så det gjorde jag.
När jag skulle gå in igen tyckte jag att gräset lyste så grönt och fint, så jag fotade det också.
Jag är så himla glad över att vi bor så nära stranden och havet. Jag älskar vårat område i Redondo beach!
Och det är en sån underbar luft ute nu. Lite småkyligt men friskt. Och allt doftar så gott. Fick en såndär känsla som jag hade när jag var barn och det var försommar ute och man hade vart ute och lekt tills solen gått ner.


Vår gata.


Vår lilla gröna gräsplätt!


Den högra halvan är vår lilla lya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0