13 mars får jag ny mobil med internet = mer bloggande!


Den 13 mars kommer jag att få min nya mobil med internet och då behöver jag bara köpa en kabel, sen så kan jag koppla in internet från min mobil till min laptop hemifrån också.
Det blir lite tråkigt ibland då jag nästan bara kan blogga ifrån jobbet.
Så när jag får min nya mobil och internet hemifrån, kan jag spontanblogga mera, det tycker jag är roligt!
Plus att jag kan skypa med min familj mera också, stort plus!

Kommer få mobilen "gratis" till och med, eftersom jag tar samma som dom har på Brandons jobb och den 13 mars får de en ny mobil gratis eftersom de har någon speciell abonemang-nånting, snällt va!


Blackberry bold!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0