vi vann!

Ja, jag uttrycker mig med VI! Jag bor ju faktiskt i Los angeles, i oktober blir det 2 år!
Vi vann basketfinalen!! Wooho! Party party, eller ja, jag är fast på jobbet och äter twix och dricker kaffe. Såååå mycket att göra på jobbet, plus att varmvattnet vart off hela kvällen, gissa vem som får sitta med ett leende och en lugnande röst för alla upprörda gäster och fixa och trixa med att se till att alla gäster får nytt rum eller åtminstone gå o använda dush i annat rum. Företaget Mr.Handyman, haha roligt namn va, är här och jobbar för fullt med problemet.
Jag är helt utmattad. Däremot säger alltid Brandon att det är alltid efter en stressig dag med problem jag kommer hem ifrån jobbet med ett leende. Hum? Så känns det inte just nu iaf!

snark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0