Sorry!

Har haft fullt upp på jobbet så har inte bloggat så mycket.

Men jag har vart på Brandons småsyskons lekis-avslutning i fredags, i torsdag tog jag en sväng till Farmers market och köpte färska jordgubbar och persikor, jag och Brandon har köpt ett Wii äntligen och min nya favorit är Svärd-fäktning, man blir så svettig efteråt att det känns som att man vart på gymmet. Måste visa er hur roligt det ser ut när man spelar, jag ska filma Brandon nästa gång och så lägga upp här, skitroligt!
Idag är det Farsdag i USA, så vi åt lite våfflor hemma hos Brandons familj och hängde där lite. Nu är jag på jobbet, vilket känns mycket surt eftersom alla andra ska gå ut och äta på en urgod restaurang vid havet, dit vi gick efter att jag och Brandon gifte oss, såå god mat, men här sitter jag som sagt, på jobbet och ska snart värma upp min lunchlåda med mat från igår, däremot god mat är det minsann, jag och Brandon grillade igår, gött!



Lekisavslutning med både lite sång och dans.

 
yesterday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0