Onsdag

Hello!
Känner mig sådär pigg och glad idag. Startade min morgon med en nyttig frukost, stort framsteg för mig eftersom frukosten är det jag slarvar med mest. Kom hem från en powerwalk nyss, gick raskt till hermosa piren och så hem igen, nu har jag precis stretchat, lär ju alltid strectha vad jag än gör efter smärtan jag kände igår.

Det är så konstigt väder ute. I några minuter känns det som att solen värmer och det kanske är perfekt väder för att ligga på stranden, men sen så går solen i moln direkt och vindarna blir riktigt kyliga. Önskar att vädret kunde bestämma sig nångång!
Så, jag kommer nog att småpyssla med lite annat idag. Håller på att sortera en massa bilder jag har på datorn, lägger vissa bilder jag ska beställa i en mapp, slänger vissa bilder som är suddiga osv. Vill ha mina bilder i ett fotoalbum och inte i en mapp på min dator!

Sedan så har vår lilla lya hunnit bli stökig IGEN . Typiskt att det alltid tajmas in till mina lediga dagar. Iofs har Brandon typ inga lediga dagar, så det är väl därför jag alltid åker på det.

Förresten! Har anmält mig till en blomsterarrangemang-kurs som kommer att vara varje måndag i 3 veckor, dvs 3 möten som är i 2 timmar. Startar 12 juli. Ska bli mycket roligt, så får man behålla blomsterarrangemangen man skapar också och ta med hem. Vill se om jag gillar det, kanske får mersmak!
Haha, kom precis på att det låter som att jag har hamnat i nån medelålderskris och vill hitta intressen och hobbyn. Hm....riktigt så är det väl inte. Det är mest så att den senaste tiden har det känts som att det enda jag gjort är att jobba och that's it. Så kan kännas kul med nån kvällskurs bara för att. Kommer nog bli kul med college i höst också!

Lika bra att sätta igång med mina små sysslor nu då! hehe

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anna S

Shit! Vad kul! Det har min syster velat göra sen hon var liten, du måste berätta hur det är! :)

2010-06-03 @ 15:12:45
Postat av: svar till anna s

ja det ska bli mycket roligt, hoppas jag iaf haha! Just nu har jag inte gröna fingrar, men det hoppas jag att det blir ändring på minsann!

Det börjar i mitten av juli, men lovar att hålla dig uppdaterad haha!

2010-06-04 @ 01:11:54
URL: http://bigtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0