Bilder från helgen Del1



Fikapaus i en park påväg till berget i fredags.


På väg!


Nånstans i "Fresno-området".


Framme! Fin liten sjö vid stället vi bodde.


Aktiviteter fanns det gott om också. Här skjuts det med pilbågar.


På hike!


Det var så skön luft där.


Wiho! Brandon med sin syrra och lillebror.


Alla bänkar var gjorda av de träd som fanns i nationalparken.


Enorma träd!


Fint!


Enormt!


Det var soligt men kyligt väder.


Man kände sig såå liten bredvid dessa träd. På bild jag o Brandons
syster Natalie.


Jag och Brandon. Jag är på väg att hoppa men eftersom vi satte kameran på selftimer gick det inte så bra
att tajma in mitt hopp haha.


Jättebra ställen att gå på.


Lite vilopaus.


Gamla träd.


cool!


Mycket träd.


Vi åkte igenom denna tunnel i trädet cirka 4-5 gånger haha!


Ingen av oss hade mottagning på våra mobiler under hela helgen. Mest frusterande var det på lördagen
då vi alla ville veta hur det gått i fotbollen USA-England. Men vi var ju på hike mitt i skogen.


Pott-paus för Brandons lillebror.


Brandon och Natalies man Luis såg så himla roliga ut i "barn-ryggsäckarna". Det var Brandons styvpappa
som envisades med att ta med dom ifall småbarnen skulle bli trötta. Självklart användes dom aldrig och
det var självklart inte småbarnens egna föräldrar som bar dom...men rolig bild iaf!


Gruppbild!


KRAM!


Vi såg en brunbjörn på andra sidan så jag och Brandon, Luis och Brandons kusin Ruben bestämde oss
för att gå närmre...


Det liggande trädet ser inte så stort ut på bild, men man fick liksom klättra upp på
den och gå balansång över till andra sidan, eftersom gräset var fullt av vatten.


Björn!


Så himla häftigt att få se en björn i det "vilda" , det är en annan känsla än när man är på zoo liksom...


Såhär nära stod vi!
Det skulle tydligen finnas en svartbjörn i närheten också, men vi hann ej gå leta.


Vi alla stod väldigt tysta och tittade på björnen. Som tur var verkade han inte speciellt aggresiv eller
rädd för nån av oss. Det fanns många skyltar som sa att om man skulle bli attackerad skulle man kasta
små stenar eller något annat i björnes riktning, dock ej träffa huvudet eller ansiktet.


Oss taget med selftimer på kameran, efter vi tittat på björnen ett bra tag haha!


På kvällen tog jag, Brandons kusin Ruben och Brandon en båt vid hotellet
och rodde ut u den lilla sjön. Det var mycket roligt, nu vill jag ha en egen båt!


Tyvärr har jag ingen bild på en rolig händelse, men när vi kom i land igen så höll jag båten stadigt så
att de andra kunde stiga av utan att trilla i sjön. Efter att Ruben hade gått av glömde jag bort Brandon och
släppte taget om båten, Brandon står då och kämpar i båten med balansen för att inte ramla i, han var såååå nära att ramla i sjön alltså, jag och Ruben gjorde inget åt det för vi båda stod och höll andan under den låånga minut Brandon stod och kämpade sig kvar i båten. Ja, Jag och Brandon är fortfarande gifta, trots mitt svek haha!


America!


På hotellet fanns öppen brasa och en massa spel!


På kvällen kunde man också grilla marshmallows, hum..hur stavas det?


Natalie, Luis och Isabella!





Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0