Morro bay


Häromdagen började jag och Brandon prata om hajar (okej, det är alltid jag som börjar eller vill prata om det).
Jag frågade Brandon om han någonsin känt sig rädd för hajar när han surfat. Då berättade han om en gång när han och en vän surfat upp lite mer i norr i kalifornien, i Marro bay.
Han och hans vän hade simmat långt ut i havet för att få de bästa vågorna. De hade vart där ute ett bra tag. På stranden kunde de skymta några människor som bara stod och tittade på Brandon och hans vän där ute i havet.
Efter ett tag när Brandon och vännen hade simmat in mot land igen hade människorna på stranden frågat dom varför de surfade där av alla ställen. Varken Brandon eller hans vän fattade inte vad de menade. Då hade de på stranden berättat att denna plats är ett ställe många går till bara för att mata vithajar, tydligen det perfekta stället för vithajarna, the great white shark. Efter det hade Brandon och hans vän vart ganska skakiga och i chock, det hade kunnat gå illa faktiskt...


Bild från google.com


Förresten så tycker Brandon att jag alltid tjatar om hajar och krokodiler att han tycker jag ska åka ut till havs och bli marinbiolog. Vadå...har han tröttnat på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0