Min helg


Fredag: Jobbade kväll.

Lördag: Morgonskift-jobb. Efteråt tvätta, svänga förbi Brandons familj o sa hej. Gick över till Brandons väns hus och drack en öl med dom. Vi gick till en park på kvällen och spelade frisbee golf, jag är dock urdålig så jag tittade mest på och sköt när ingen tittade. När jag och Brandon kom hem, tog vi en promenad ner till piren och gick runt, sedan hyrde vi en film och köpte hamburgare från Fatburger, dyrt men gott! Jag somnade dock efter 20 min av filmen eftersom jag inte fick så mycket sömn mellan mina jobbskift denna helg. Somnade vi 1-2 tiden.

Idag: Lååång sovmorgon. Vaknar och sätter på filmen jag somnade till igår, lång film men bra, lite otäck varnade Brandon mig så han fick se den 2 timmars o 20 minuter långa filmen med mig igen (måste lämnas tillbaka idag), bad Brandon sätta på kaffe eftersom jag inte ville pausa flmen, han gör det också och serverar mig kaffet i sängen, jag som skojade med honom att jag inte ville pausa filmen haha.
Efter filmen drog Brandon iväg för att lira lite baseball med några vänner. Jag sorterade tvätten från igår och sedan var jag tvungen att skynda mig till jobbet, där jag sitter nu.


Ingen jättespännande helg direkt. Men veckan som kommer nu blir bra, det vet jag. Jobbar måndagkväll, ledig tisdag och onsdag och då kommer Brandons lillasyster hem ifrån San francisco, gött, jobb torsdagskväll, sen blir det road trip fredag morgon, 5 timmars bilfärd upp mit Sierra nivada bergen , ska bli mycket skoj!

 

 


Ska fixa en trevlig bilskiva för den långa bilfärden. Älskar att åka på trip med bilen,
speciellt då man slipper köra haha, fast förhopningsvis lär jag mig snart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0