Hello!


Baseballen var riktigt rolig igår! Vilken stämning och de vann! Go go Dodgers!
Kan lägga upp bilder och nåt videoklipp imorgon om jag går till nåt internetcafe eller så, internet är för segt för det här.
Idag är jag i PAIN. Min rygg, mina lår, mina knän, stor stor smärta. Har gått jättestelt idag och gråtit av smärta. Antar att jag borde ha stretchat efter baseballen eftersom den höll på i ett antal timmar. Tydligen när de sjöng "Baseball-sången", visar på videoklipp imorgon, så innebär det att man har 15 minuters streching och sådant. Jag undrade vad Brandon höll på med igår när han helt plötsligt ställde sig upp och började strechta. Jag önskar idag att jag också gjort det.Oh well.

Tog bussen till gallerian idag , gick nämligen på bio själv. Sex and the city 2. Vilken besvikelse! Jag föredrar tvserien och åtminstone första filmen, framör den jag såg idag. Hela grejen med Sex and the city är ju att de ska vara i NY och leva storstadsliv och allt, men typ inget sånt var det. Tyvärr. Men jag hade en mysig dag med mig själv, att gå och se bio själv en förmiddag är mycket underskattat! Det var verkligen mysigt. Så köpte jag popcorn också. Och hade en hel rad för mig själv.

Efter bion, suttit ner o 2.5 timme, ´kände jag verkligen smärta i min kropp, kunde knappt gå eller sitta. Brandon, my hero, haha, fick åka ifrån jobbet för att ta hem mig, så illa var det. Nu är han tillbaka på jobbet och jag har försökt strectha lite nu och det känns lite bättre, iaf mycket bättre än förut.

Nu måste jag laga mat, magen kurrar som bara den.

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0