Helgen

Var inte mycket "Midsommar på IKEA" igår alls i över huvudtaget. Kanske jag kom försent.
Köpte mig iaf tunnbröd, åt lite köttbullar. Det var rea på ikea och det fanns så mycket bra saker för billigt pris, men igår tittade jag bara.
Köpte dock en slags krans att sätta på dörren för cirka 20 kr på rea. Det blev fint, se bild nedan.

Idag söndag vaknade vi sent, typ halv elva. Sedan åkte vi hem till Brandons mammas hus och tittade på Mexico-Argentina-matchen i fotboll. Så himla synd om Mexico. Det feldömda målet argentina gjorde i början av matchen, förstörde allt för Mexico, tror jag iaf.
Såg sedan att England-Tyskland matchen hade blivit feldömt också, att en engelsk hade gjort mål men att domaren hade inte räknat med det. Även om man kunde se klart och tydligt på teven att målet vart inne.
Men mest irriterande är ju dock för Mexico. Blir så irriterad på domarna. Visst, måste vara mycket press på dom och allt, men när det finns bevis på feldömning, fattar jag inte vad det är att snacka om?
Nu hoppas jag på att Tyskland ska vinna iaf. Tycker dom är duktiga. Känner lite lite för Ghana med nu, vore kul med en seger för ett afrikanskt lag.

Nu sitter jag på jobbet och zappar mellan kanalerna på den lille 14tums-teven i lobbyn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0