Enkelt recept på "pizza"

Du behöver:

- Pitabröd

- BBQsås

-Kycklingbitar

-Skivad champion

-Strimlad lök

-Riven ost

Gör såhär:

Stek kycklingbitarna.
Lägg pitabröden i en ungsform.
Bred på bbqås.
Lägg på kycklingbitarna, championbitarna och löken.
Strö den rivna osten över och sen släng in i ugnen!

Nu tog ju jag ingredienser som vi hade hemma. Annars är det ju bara att använda tomatkross istället för bbqsås, kanske skinka istället för kyckling osv osv. Det bästa av allt är att det är så smidigt att använda pitabröd istället för att knåda ihop en pizzadeg oså.
Men jag måste säga att bbqsås och kyckling ger en kul förändring till pizzan.



Haha, som ni kanske ser tog jag en tugga innan jag tog bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0