Crash och dramatik

Min laptop krashade ihop igar. Den dog och gick inte att satta pa. Har gett den till en dataexpert som ska kolla pa den nu och se om alla mina tusentals bilder gar att raddas, annars dor jag! Jag hade liksom precis sorterat allt i mappar redo att brannas pa cd och bestalla som kort men sa hander detta.
Forhoppningsvis far jag reda pa om det gick att radda min laptop eller ej ikvall eller imorgon.
Tills vidare sitter jag har med Brandon macbook, ahh jag vill ocksa ha en mac!
Forresten, jag ar helt slut. Har vart massor pa jobbet. Inte utspritt dock, har i lugn och ro suttit och druckit morgonkaffet och tittat pa fotboll hela morgonen. Allt drama kom pa samma gang lite senare. Jobbigaste ar nar jag blir forbannad pa odragliga otrevliga idiot gaster pa motellet. Vi har skyltar i lobbyn som sager att djur ej ar tillatna. Idag sager stadaren till mig att rum *** har en hund. De skulle dock precis checka ut, annars hade vi slangt ut dom. Daremot blir idioten i rummet upprord over att han inte fick ha hund i rummet, han ljuger mig rakt upp i ansiktet och sager att managern sa att han fick ha hunden i rummet osv osv, jag vet att managern ar allergisk mot hundar och skulle aldrig lata en gast ha husdjur med i rummen. Da blev idioten annu mer upprord over att jag inte trodde pa hans logner. Sen sa meddelade jag honom att vi kommer ta 20 dollar fran hans kredit kort som en avgift mot husdjur. Han bara stod och skrek mig rakt upp i ansiktet, samtidigt som telefonen ringde nonstop och jag fick svara och be dom vanta svara och be dom vanta osv osv och hade andra gaster i lobbyn som jag samtidigt skulle hjalpa.
Kan inte alla bara vara trevliga, nangang iaf?
Jag ar trott. Hade varldens konstigaste drommar inatt. Otacka var dom ocksa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0