USA ar saaaaa efter! NU kommer Flickan som lekte med elden pa bio har....

Humpf, kan handa att jag skrev detta haromdagen, minns ej och om jag ska kolla upp om jag gjorde det eller ej maste jag stanga ner denna ruta och skriva om detta inlagg och ladda om bilden igen, sa jag berattar igen helt enkelt. Man far vara lat i USA. Alla ar det.
I videoaffaren haromdagen stod nagra gymnasiekillar och pratade med han i videoaffaren. De pratade om filmen Man som hatar kvinnor.
Killarna verkade helt forskrackta och sa mycket allvarligt till videokillen
" This movie is the darkest movie i ever seen!". Jag gick ut ur videoaffaren och smaskrattade lite for mig sjalv och tankte att svenska filmer ar lite annorlunda mot amerikanska. Amerikanerna, hm, undra om de skulle klara av for manga svenska filmer tro? Skulle inte bli forvanad om de absolut varsta scenerna fran Man som hatar kvinnor klipps bort nar de ska gora en amerikansk version av filmen. Saa typiskt dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0