the Reality


Såhär kommer vårat rum i Las vegas se ut på hotellet.
Hehe lite annorlunda från bilden på rummet jag la upp igår va?
Men det anade jag faktiskt för sjävklart lägger de upp deras
200 dollar per natt-rum som bild och inte deras 32dollar rum.
Oh well, ser lite cheesy ut men rummet spelar ingen större roll för oss
som tur är, poolen och allt är iaf skitfint som på bilderna jag la upp igår och allt annat verkar bra, jag ha
suttit och läst reviews på hótellet och managern har svarat på de dåliga
reviews så jag vet på ett ungefär hur man ska hantera situationen
om något är dåligt på hotellet nu. Det är ganska bra att jobba inom
denna bransch och få erfarenhet för nu vet jag precis vad man som gäst kan
kräva och på ett ungefär hur mycket pengar man kan tjäna på att klaga om något
inte känns bra t.e.x , bara så ni vet, det är superduper enkelt att fixa en 10-20 dollars
refund. Lite affärskvinna över mig allt!


Nu slutar jag jobbet denna fredagskväll! Ska hem och sitta på vår veranda och njuta av havsvindarna här i Redondo beach, summer is here!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du kanske kan öppna hotell i framtiden! Jag vill också åka till Las Vegas.. vi får skypa snart! kram

2010-07-17 @ 11:20:34
Postat av: svar till syrran

Och inte ha nåt liv då menar du? Hehe, ägaren och managern på mitt jobb har det verkligen tungt. Eller ja, ägaren har det nog ganska Ok, det är mer managern som bor på motellet och alltid måste vara där. Så isf skulle jag kunna äga ett hotell och anställa en manager utan liv hehe!



2010-07-18 @ 01:53:57
URL: http://bigtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0