Saturday

Usch, kanns som att jag haller pa att aka pa en dunderforkylning!
Ikvall ar jag ensam. Brandons bilshop har stor bbq och Grand opening, sa forhoppningsvis en massa nya kunder genom detta. Sjalv ska jag nog bara hyra film och hoppas pa att ma battre! Eller ja, Mozart ar ju hemma med mig:)
Tittar pa fotbollsmatchen nu. Hoppas att Tyskland vinner brons! Jag har vart eeextra snall mot vara tyska gaster har pa motellet. De blev generade nar jag grattade dom till att det gatt sa bra for Tyskland. Fattar inte varfor de blev generade dock, det blev en konstig situation.
Det ar komiskt egentligen. Manga har hoppades pa att Tyskland skulle vinna hela VM. Annat var det nar vi bodde i London och Brandons familj kom och halsade pa och de holl pa Spanien, eftersom de har mexikansk slakt och tyckte att ett spansktalande lag var ratt att halla pa. Jag undrar vad tyskarna gjort for att andra amerikanernas
installning?:)
Imorgon haller jag pa Holland iaf! Tycker det lag som ej ar favorittippad ar roligaste om de vinner.
Forhoppningsvis far jag tillbaka min laptop ikvall. Saknar den lite faktiskt.
Ha en underbar lordag!
Sahar tomt var det nar jag promenerade till jobbet klockan 06.45 imorse.
Ni kan se skylten pa motellet jag jobbar pa, Redondo pier Inn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0