Pa Whole foods...

...saljer dom Swedish pancake mix . Men jag fattar inte varfor. Svenska pannkakor ar mycket billigare att gora sjalv och smidigare!! Men allt i USA  saljs som mix. Det ar roligt, for nar nagon i Brandons familj fyller ar berommer alla alltid hur god tarta de har bakat. Det ar alltsa en tartbotten mix som de kopt och bara vispat ihop och slangt in i ugnen, sedan koper de fardig glasyr och smetar pa. Det ar amerikanernas hembakta tartar det. Iaf i L.A, typ. Cupcake-mix ar ocksa  valdigt populart.
Darfor, pga alla dessa mixer, nar jag faktiskt bakat en tarta fran grunden, tittar alla pa mig som om jag ar en kock av varldsklass och fragar mig flera ggr om, U made this, really??! How?   hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0