På jobbet...

Boooring!
Nästan fullbokat dock. Jag sålde precis slut på de sista rummen till några tyskar.
Började klockan 2 idag och slutar 10 ikväll.

Igår hängde ví på vår veranda med vår granne och hans son som hälsar på ifrån Frankrike. Det är så roligt att se vår granne så lycklig. Han hade inte sett sin son på 11 månader, vilket var det längsta tiden de inte setts på. Vår granne bodde i Frankrike i många många år, men han kom tillbaka till USA för cirka 6 år sedan.
Hans son är 18 och har kommit in på någon advokat univeritet i Frankrike, så vår granne var mycket stolt.
Jag har skrivit ut en karta till en Vintage affär till han, för han verkar mycket modeintresserad, han hade fyndat en skinnkavaj på secondhand affären Salvation army igår och berättade en lång stund för oss att man aldrig skulle hitta en skinnjacka i Frankrike för 10 dollar.
Så, därför har jag nu skrivit ut en karta tll en vintage affäre i Hermosa beach. Allt kostar 10 dollar. Det kommer han nog att gilla!
Nästa vecka ska de åka till Seattle, så vi ska se efter och mata vår grannes katt.
Det är kul att komma så bra överrens med ens granne. Det tycker både jag och Brandon.

Här är några bilder på mitt jobb bakom receptionistdisken. Tog dessa bilder i måndags då jag jobbade morgonskiftet, ungefär klockan 07.30....


Skönt att få ha med sin laptop till jobbet, annars hade det nog vart lite
långtråkigt.



Min största mardröm för att ha en teve med övervakningssystem är om
jag ser nån ramla och slå huvudet i poolkanten och jag är den enda som
ser det och måste rädda livet på människa, eller om några gäster
börjar bråka på parkeringsplatsen och jag måste avstyra det hela eller
om jag ser nån med pistol eller kniv, då tänker jag gömma mig och låtsas
som om att jag inte ens tittat på övervakningsteven, lååååvar!


Den lilla teven är trevlig att ha, speciellt kvällstid då det alltid
är nåt på teve att titta på.


Window!


Morgontrött anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0