Manic Monday

Idag var det inte kul att stiga upp ur sängen klockan 06.10 på morgonen. Det var kyligt i rummet för vi hade haft ett fönster på glänt hela natten. Det var kyligt ute också. Kalla vindar. Men tog mig till jobbet ändå. Men jag är såå trött!!! 
Igår efter jobbet gick jag, Brandon och vår vän Dan till KinCaids (på piren) och drack happy hour drinkar. Efter 2 mojitos och en maragrita var jag på topp! Satt där ett bra tag. Efteråt gick vi hem igen och bara njöt av att sitta på verandan och lyssna på musik tills det mörkna då vi tog ut en lykta och tände ljuset i den.
Jag tog några bilder igår med min kamera som jag hade tänkt lägga upp här nu, men inget händer när jag sätter i minneskortet i datorn, så jag antar att jag måste installera cdromskivan igen jag fick när jag köpte kameran. Surt! Har även lite bilder jag tog här på mitt jobb så ni kan få se hur det ser ut där jag sitter bakom disken i lobbyn.
Får väl lägga upp de bilderna senare idag eller imorgon.
Ikväll är det blomsterarrengmentkursen igen. Ska bli spännande å se vad för blommor vi ska arbeta med ikväll. Denna gång kommer jag iaf att ha en riktig blomstersax. Köpte en. Det är en fiskars eller vad det märket nu heter, har en känsla av att det är ett bra märke iaf, eller? Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0