Jobbgnall

Hej, dalig uppdatering, forlat!
Har annu inte fatt tillbaka min laptop, men forhoppningsvis far jag den ikvall. Anvander fortfarande Brandons laptop och den kan inte fanga upp internet ifran grannarna hemma, sa darfor har det vart lite tomt har nar jag vart ledig.
Pa mina lediga dagar har jag bara gjort sadana dar trakiga nodvandiga saker som att stada, handla mat osv osv, fast det ar anda trevligt nar det val ar gjort.
Nu ar jag pa jobbet, trott. Fortfarande gratt vader i L.A , vart ar sommaren?? Har inte solat pa typ 3 manader nu, sa ar blek som tusan.
Tjejen som jobbade har nar jag borjade har pa jobbet, hon som tranade mig ( hon var gravid och har vart borta fran jobbet ett bra tag), hon kommer tillbaka och ska borja jobba har 3 dagar i veckan igen. Men sjalvklart kommer bara min managers alla morgonskift bli tackta. Jag har velat ha sondag ledigt sedan jag borjade jobba har, men har annu inte fatt det. Och jag trodde att nu kunde jag antligen fa sondag ledigt, men nepp, sa blev det ej. Nu ar jag lite besviken for det. Sondag ar den enda lediga dagen Brandon har ledigt och det hade underlattat sa mycket om jag haft ledigt da med eftersom jag annu inte kor bil, och det vet managern pa mitt jobb. Tycker faktiskt att de hade kunnat fixa till schemat lite fordelaktigt till mig, har stallt upp sa mycket har nar det krisat nar folk slutat eller blivit sjuka och de har ringt 6 pa morgonen efter att jag precit jobbat kvall och bett mig komma in o jobba osv osv, utan extra betaltning. Allt jag bett om ar sondag ledigt. Har nastan jobbat har ett ar nu.
Oh well, behovde gnalla av mig lite...

Kommentarer
Postat av: syrran

Nej vad synd! Du är verkligen värd en ledig söndag. Vi får skypa snart igen! kram

2010-07-10 @ 11:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0