Hello!

Pa jobbet.
Har kollat pa Brasilien-Holland matchen, hade trott att Brasilien skulle vinna. Vilken overraskning! Fast jag tycker att det ar kul med ovantade vinster.
Ute ar det fortfarande gratt och molnigt. Juni manad ar ju over, da borde ju dimmiga Juni ocksa vara over, sommaren ska komma i juli har i sodra kalifornien! Iofs har jag njutit lite i smyg av molnen, man saknar det vadret da man annars ar sa van vid sol har. Nar jag sag att ni dar hemma hade haft massor av regn och aska vart jag jatteavundsjuk!!
Igar gjorde jag ett engelskatest pa ett college jag tankt borja nu i host. Ta nagra engelskaklasser liksom. Jag ar verkligen inte bra pa engelska, da speciellt grammatiken.
Fick sadar pa provet. Det var jattejobbiga och svara ord man skulle tolka, typ langa meningar med svara ord och sen skulle man valja vilket alternativ som stamde bast in pa texten.
Jag hade trott att det enbart var ett engelskatest, men icke da. Det var aven matte. En massa algebra och grejer. Mysigt! Usch vad svart och jobbigt.
Skont att ha det gjort, nu kan jag antligen registrera mig for hosten iaf. Daremot far jag ont i magen bara av att tanka pa att borja dar alldeles sjalv. El Camino college heter det. Enormt! Jattestort stalle. Massa olika bygnader. Gym. Baseball plan, parkeringshus (well, vad annars i L.A dar alla kor bil? Jag lar vara den enda som ej kor bil haha). Hostterminen borjar i slutet av augusti, tror alla nya studenter borjar 25 aug. Jag door!
Jaja, det var val lite vad som hander har borta i Amerikatt. Imorgon fyller Brandons mamma 50, sa vi ska alla ga ut och ata pa en italiensk restaurang i Hermosa beach tror jag. Gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0