Busy busy

Har vart så himla mycket att göra på jobbet sedan jag kom hit klockan 2.
Så många misstag från reserbyråer online som har haft vårt hotell tillgängligt att boka på deras hemsida och så har inte vi fått deras reservation osv. Jobbigt jobbigt.
Nu har det iaf lugnat ner sig och jag kan andas ut lite. Man är faktiskt ganska utsatt när ett misstag har skett och en kund blir upprörd och behöver anklaga någon för misstaget, då är det jag som får ta skiten.
Slutar om 3 timmar iaf, skönt! Jobbar dessvärre imorgonbitti igen, klockan 07.00...

Jag förlorade alla mina fotoprogram och photoshop när min laptop kollapsade men Brandons vän som jobbar på en tidning har fixat en skiva med photoshop till mig, så om Brandon kommer ihåg att ta med den hem ifrån jobbet ikväll, då kan jag lägga upp bilderna från Las vegas här imorgon. Har inget bra program att öppna mina bilder i.
Den som väntar får se!

Nu ska jag logga in på Netflix.com och fortsätta att följa Dexter och hans mörderier!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0