Bild-time!

Sitter på ett fik bredvid en tvättomat och använder internet. Brukade alltid gå till detta fik när vi bodde på en gata som heter amethyst , dvs första stället jag bodde i redondo beach, men sen så flyttade vi ju i oktober förra året så går inte hit så ofta längre. Anledningen till det är att backen som är mellan vår nutida bostad och detta fik är en helvetes-backe. Och denna gång rullade jag min enorma resväska som var jättetung pga all tvätt. Höll på att dö när jag tog mig uppför backen idag. Anledningen till att jag gjorde en sådan idiotsak att besegra en helvetes-backe med en 40kilo tung väska full av tvätt? Jag ville slå 2 flugor i en smäll. Dvs använda internet samtidigt som jag tvättar. Jag ska vara så himla flexibel och effektiv hela tiden. Vill jag något på en gång, så gör jag det, hur idiotiskt det än är. Typ hemma i vår lilla lya, ibland vill jag möblera om, då kanske jag inte vill vänta tills brandon kommer hem ifrån jobbet, så jag flyttar en skittung garerob helt själv. Brandon blir alltid lika förvånad och tittar på mina armar som saknar muskler och så tittar han på garderoben. Jag tittar tillbaka på honom och han kan se min vilja ocn envishet i mina ögon. Vill man så går det, oftast...

HUR SOM HELST, tänkte lägga upp bilder på blommorna och några andra bilder från när vi var på piren. Så jag ska göra det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0