13 december klockan 3

Da landar vi i Goteborg minsann! Bara 5 manader tills dess. Haha nu hatar ni val mig som namner december mitt i eran varma sommar dar hemma?
Men jag laaangtar saaa mycket! Har inte vart hemma och firat jul pa 2 ar! Ska bli saa mysigt. Ar dock lite oroad for min man. Om det blir en kall vinter lar han val hamna i chocktillstand. Jag maste kopa honom en varm vinterjacka!
Hade tur, for det fanns bara 3 biljetter kvar for det "billiga" priset, 943 dollar tur o retur per biljett, men da ar det bara ett stopp i Paris vilket ar skont. Och det ar faktiskt ett ganska billigt pris for att vara vid juletid. Alla andra biljetter med 1 stopp lag pa over 1000 dollar! Det ar verkligen vart det, att betala lite extra for att bara behova mellanlanda en gang. Flygresan ar redan lang som det ar. Plus, vem vill sitta pa en flygplats i Detroit + Frankfurt och vanta vid juletid?
Har redan fatt den upplevelsen. Det var kvallen fore julafton och jag och en annan tjej ( hon som flyttade till London med mig och min van) satt pa Heathrow flygplats i London och vart plan var forsenat med massor av timmar. Folk var tjuriga och det var allmant kaos. Usch, hatar stress pa flygplatser vid hogtider, da vill man bara ta sig hem.
Daremot ar det fint med stora flygplatser vid jul med de stora granarna och sa.
Hur som helst, skont att ha det bokat. Blir dock bara en kort visit. Landar i Gbg 13 dec och flyger tillbaka till LA 27 dec.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0