Typisk amerikansk söndag eller nåt


Idag innan jobbet åkte jag och Brandon ut på ärenden.
Vår första destination var Costco (affären som har allt i STORPACK). Där inhandlades toapapper, vatten, tvättmedel,kattsand och så skulle Brandon absolut ha den där jättestora flaskan med BBQ teriyaki-sås-marinad-sås-typ. Det var fullpackat med folk på Costco och jag som går snabbt blev sååå irriterad på allt folk i min väg och för att inte tala om alla småbarn som sprang framför mina fötter (det finns faktiskt en skylt vid ingången som säger att man ska hålla reda på sina barn!). Och för att inte tala om smakproverna. JAG VILLE ha några smakprover av ost och grejer, men självklart dök det upp kärringar och gubbar och ryckte åt sig just de mat-smakproverna jag precis skulle ta. Ja ni hör ju vad hemskt det var för mig.
Sedan åkte vi till Target (en annan affär som har allt, fast inte endast i storpack). Där var det också ganska mycket folk, men inte lika mycket som på Costco..
Där köpte vi en dammsugar (jääääklar, börjar jag och Brandon hamna i den där "gifta par-kategorin nu??!!).
När vi kom hem vart vi helt slut. Åh vilken underbar söndag jag och Brandon hade tillsammans, not. Haha yay!

Nu sitter jag på jobbet, hinner dessvärre inte blogga mera, för King of the Hill startar nu på teve :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0