Trött


Äntligen en film på teve, Walk the line, den filmen gillar jag!
Jag är trött. Det är en ganska sömnig miljö när inget händer. Och att det är mörkt ute gör mig inte direkt piggare.
Åtminstone är jag ledig imorgon tisdag och onsdag! Skönt.
Däremot måste jag storstäda. Vi har fortfarande mycket i kartonger, hyllor som ska upp, mycket att sorteras, mycket att slänga. Ja usch. Det är faktiskt riktigt svårt att städa ett litet ställe när det är för mycket möbler och inget organiserat.


Jag är trött, fast inte lika trött som gubben i Venice beach jag fotade.


Ge mig styrka inför den stora städardagen!!

Kanske kilar till Starbucks imorgon för att använda internet, bloggar då isf!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0