The Comedy & Magic Club på lördag!

På lördag ska jag och Brandon gå till The comedy and magic club i Hermosa beach.
Kevin Nealon (vem det är kan ni läsa här http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Nealon) uppträder då.
Det är alltså Stand-up komiker som för det mesta uppträder på den klubben. Ska bli jättekul!
Som ni sett tidigare har jag och Brandon slaviskt hyrt alla säsonger av tvserien Weeds under hösten och Kevin Nealon var en av favorit-karaktärerna. Det var iaf där jag fick upp ögonen för honom. Brandon har dock följt honom lite längre än så. Hur som helst, kul ska det bli och det kostar bara 25 dollar per biljett vilket känns överkomligt. Efter det ska vi nog gå ut och ta en drink nånstans i Hermosa. Fördel med att gå på ett event här omkring istället för i Hollywood är att vi kan promenera hem på 15 minuter istället för att behöva ta bilen. Man kan slappna av lite med då.

Nu sitter jag här måndagskväll på jobbet och längtar till lördag, segt!


Kevin Nealon.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0