Reseplaner (drömmar) 2010


Detta är mina resplaner för år 2010.
Om jag tjänade mer pengar skulle jag garanterat göra allt på listan, men tills det händer, får jag köra det på alternativ som är gratis istället, drömma.
Fast det är ju klart, vissa av dessa resmål kommer ju såklart att bli av iaf.


Jag och Brandon planerar att ta bilen upp till  hans familjs stuga i Big bear
i februari eller nåt. Det blir mysigt och det enda vi behöver betala är bensinen
för att åka dit och det är bara 2 timmars bilfärd (om det inte är massa trafik).


Vi pratade om att dra dit i vår med Brandons syrra och hennes man. Nu när
jag är 21 så känns det roligare. Delar vi alla på bensinen och skaffar
rabatt för en natt på hotell ska vi nog få ihop ekonomin till denna lilla tripp
också.

 
Min vän ska till Boston och jobba som au pair nu i januari och ett år
framåt. Det känns ju ganska givet att jag då skulle vilja hälsa på henne där
eller om jag kanske borde fråga om hon vill mötas i New York? :)
Dessvärre är denna tripp inte garanterad, för det är ju en annan resa jag måste
spara pengar till, nämligen...


HEM! Sverige. Ska hem och hälsa på nu i sommar och flygbiljettspriserna
är ju inte att leka med direkt...Så det är till denna tripp de mesta av pengarna
jag ska spara kommer att gå till. Men det är det värt :)
Och sen så ska jag ju helst fira jul med min familj i år också, det kanske slutar med
en dubbeltripp till Sverige...

 

 Alla bilderna tagna från google.com

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0