Regnmusik

När det regnar ute brukar jag sätta på passande "regnmusik". Jag varierar dock väldigt. Men den senaste veckan när det regnat här har soundtracket till Rocky horror picture show (jag hyrde filmen och hade den i fem dagar) och Creedence Clearwater Revival (CCR) gått varma. Vet inte varför Rocky horror picture show passar att lyssna på en regnig dag, men kanske det beror på att jag blir så himla glad av den musiken och om inte solen ler, får man själv sköta glädjen den dagen.

 
CCR
 

Rocky horror picture show

Ps:
Visst är karaktären Frank i Rocky horror show filmen sexig?
Jag försökte förklara för Brandon varför men han förstod bara inte. Jag menar. karaktären Frank skriker självsäkerhet vilket verkligen är sexigt. Och då tillpåköpet att ha sådan självsäkerhet över hur han ser ut och sitt självsäkra leende gör det hela complete, grr!
Dessvärre såg jag bild på skådespelaren (Tim Curry) idag och det var mindre grr...

 
Grr!

No grr :( jag antar att det var bättre förr, typ 1975...)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0