Regn regn, bara massa regn

Det har regnat hela veckan, extremt mycket. Ganska skönt för jag har suttit inomhus och tittat på film under mina två lediga dagar. För en gångs skull utan att behöva känna dåligt samvete (känns ju jättedumt att sitta inne mitt på dagen och se på film när solen skiner ute, så jag har för det mesta dåligt samvete här annars, stackars stackars mig).
Nu sitter jag på jobbet. Typiskt att det skulle sluta regna precis då jag kom hit. Jag hade gärna haft spöregn utanför fönstret när jag sitter på jobbet, mycket mysigare då!
Det gör mig så förbannad att brevbäraren lägger posten i bredlådan när det spöregnar ute och inte ens
stänger locket. Nu har jag iaf flyttat brevlådan till bordet under taket på verandan. Måste skruva upp den bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0