Nervöst

Ikväll är det första mötet i den där kvällskursen jag anmälde mig till. Typ saker om USA man ska lära sig.
Jag är jättenervös! Men det är något som jag är mer nervös för, att hitta rum 824. Alla skolor är är enorma här med massor av olika byggnader för olika klasser. Jag hittade en karta över campus på Redondo union high gymnasium, hittade rum 824, på kartan...Så efter att jag druckit klart mitt kaffe här på Starbucks ska jag smyga omkring och kika lite. Dessvärre är alla stora, otäcka gymnasiemänniskor på området just nu...visst är det komiskt att jag är rädd för eleverna på gymnasiet här när jag är 3 år äldre än dom? Men jag skyller på att de är amerikaner och jag är en liten rädd svensk. Typ. För de flesta kan se genom att bara titta på mig att jag inte är härifrån, vilket innebär att folk stirrar. Jag hatar när folk stirrar på mig. Det är nog det som är otäckast.


Jag döööööör!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0