Måste börja röra på fläsket!


Jag ska komma igång med att motionera, har vart väldigt dåligt med sånt på senare tid.
Hade först tänkt att börja på ett gym, mest för att jag vill simma i deras bassäng. Men, jag litar aldrig på mig själv att jag faktiskt kommer iväg till gymmet, så jag ska först börja med powerwalk minst 2 grr i veckan utmed havet. Om jag inte fuskar med det, då kanske jag även kan lyckas pallra mig till ett gym. Men det återstår att se, snabba promenader är en bra början.


Om jag går från Redondo beach till...


Hermosa beach blir det en perfekt promenad. För att inte tala om den
vackra utsikten...

 

 


Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Bagels-arna såg goda ut men tyvärr har jag inga råd om frysning. När vi köper här äter vi direkt. Här är kallt och vackert, hur mycket snö som helst. Hoppas att du kan komma hem nu i vår, vi vill jättegärna träffa dig. Karin

2010-01-28 @ 23:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0