Man vill alltid ha det man inte har

Gu va trist. Nu har jag börjat bli sjuk. Jag som var så himla glad och tacksam över att jag inte var sjuk alls i  somras och i höstas (Väldigt ovanligt för att vara mig, jag är alltid förkyld några ggr per månad typ). Jag antar att det är kylan (jaa, vi LA-bor tycker att det är ruskigt kallt med 10 grader). Tusan, jag som har tjatat om hur jag vill ha kallare väder här borta i värmen. Nu vill jag ha sol och värme! Jag vill ligga på stranden och bli brun och jag vill bada i havet! Hoppas sommaren kommer snart. Förra året började den komma i mars-april nångång.
FAST, regniga dagar får det gärna komma fler av här....


Jag i somras. Åhh vad varmt och skönt det ser ut. Det blir nice nu i sommar
när vi bor så himla nära stranden och havet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0