Lycka och frustration

Igår kväll var jag och Brandon ett sånt där "mysigt gift par". Jag satt på golvet och vek tvätt och jag kunde höra Brandon ifrån köket stå och sjunga till musik medans han gjorde disken.
Och jag flyttade alla kläder in till "garderoben" i det lilla rummet, kändes inte så kul att låta Brandon ha sin garderob i köket. Hade köpt en slags ställning att hänga kläder på, billigt, ifrån Target.
Längre än så gick det ej med den där mysiga härliga gift par-känslan...

Imorse när Brandon var gång att åka till jobbet skulle han bara grabba tag i en huvjacka ifrån ställningen och då brakar hela skiten ner. Jag vart lite halvvaken och hörde en smäll och mumlade "huh?" whats happening". Brandon svarar snabbt att det var inget att oroa sig för och så skyndar han sig ut och åkte till jobbet. Jag somnade om men sen när jag vaknar senare ser jag hela ställningen platt på golvet med alla kläder i hög.
Brandon kunde skatta sig lycklig att han befann sig på jobbet då jag upptäckte detta. Oturligt nog kom Mozart in i rummet just då och ville ha mat, det blev droppen. Han fick sitta i fåtöljen och lyssna på mina svordomar istället.
Däremot var det ju ingens fel, bara att jag måste påmina mig själv att inte köpa billig skit ifrån Target!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0