Lördagsmorgon

Idag är jag mer morgonpigg än igår. Anledningen? Jag tog en powernap efter jobbet, det funkar skitbra!
Jag sov i ungefär 2 timmar efter jobbet igår och gick inte och la mig förräns vid ett på natten och jag vaknade upp klarvaken imorse 5 minuter innan väckarklockan ringde.
När jag försökte somna igår kväll hörde jag Brandon och hans vän Dan (han vi delade lägenhet med förra året) sitta och viska i köket för att de inte ville väcka mig. Då hoppar jag ur sängen och traskar in i köket och säger till dom att prata högre och spela musik, jag kan inte sova om det inte är lite ljud omkring mig! Det uppskattade dom.
Jag tycker det är jättejobbigt att ligga och försöka sova och veta att dom kommer att höra mig när jag somnat plus att när folk viskar hör man dom bättre.
Oh well well well, jag ville mest bara säga God morgon!
Sitter på jobbet och dricker äckligt hasselnötkaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0