Lördagskväll

Vi gick aldrig och såg stand-up-komikern Kevin Nealon, för vi trodde att biljetterna var 25 dollar, men sen så visade det sig att man var tvungen att köpa minst 2 drinkar för en viss prisklass per person och hade blivit alldeles för dyrt.
Såå, jag och Brandon tog en liten drinkrunda på piren istället. Först gick vi till "Tony's on the pier" och tog en drink där medans det var en kille som satt och sjöng och spelade gitarr. Utsikt? Stilla havet såklart. Efter det en promenad på piren.
Sedan bestämde vi oss för att gå och ta några drinkar på Kindcaids happy hour (måste ju hålla i pengarna lite). Där blev vi hungriga och åt förrätter för halva priset ocj jag drack mojitos och efter två tre stycken var jag på topp. Dessvärre åt Brandon alldeles för mycket förrätter och fick så ont i magen. Så kvällen slutade med att jag ville gå ut och dansa och Brandon ville bara ligga i fosterställning i sängen och hoppas på att glömma bort hur mycket han åt.
Oh well. Det var kul så länge det varade iaf, haha.
Det bästa man kan göra innan man går och lägger sig efter en drinkafton är att dricka en flaska vatten och ta två alvedon. Imorse vaknade jag upp med glatt humör.
På piren (INNAN mina drinkar :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0