Kortis


Hello!
Är bara en snabbis på Starbucks för att beställa ett kort till poster och chatta lite med mamma.
Är egentligen i mitten av mitt stoora städarprojekt. Såg detta som en orsak att ta en liten paus.
Har kommit ganska långt med vårt vardagsrum/sovrum. Dessvärre är det köket och badrummet som är värst och det har jag kvar att städa. yay! Jag var en snabbis på IKEA igår och fyndade i "fyndrummet" där. Vita boxar att ha i badrummet för en dollar styck. Och ett påslakan. Och så köpte jag lite skruvar med.
Nej nu får jag gå hem igen och ta tag i städningen, det kommer att kännas så skönt när det är över.


Denna bild beställde jag en förstoring av och ska rama in.
Inte världens häftigaste bild, men det kommer att ge vårt lilla rum lite ljus
och nästan som en liten extra effekt att få det att kännas som ett extrafönster.
Om ni förstår vad jag menar :) Ska hämta förstoringen nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: syrran

jag hoppas att få se lite nya bilder från er lägenhet snart! är nyfiken:)

2010-01-14 @ 00:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0