God morgon!


Jag är så himla trött. Jag fattar inte hur männniskor som bara sover 4-6 timmar per natt klarar det. Jag tycker det är jättejobbigt som när jag igår slutade jobbet klockan 23.00, kom inte hem förräns vid 23.15 och sen inte somnade förräns vid halv ett och nu imorse gick upp klockan 6. Jag är helt slut!
Plus att kaffet på jobbet är en stor besvikelse. Förut har det varit gott men nu hade de förmodligen bytt kaffesort till någon kaffe med smak, typ hasselnöt-vaniljsmak. Usch. Att tillsätta en smak i kaffe är gott till lattes och sånt, men inte till mitt morgonkaffe som ska vara svart och starkt! Typiskt!


Den här låten är skön att lyssna till på morgonen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0