Energilös


Förlåt för tråkig uppdatering. Men det händer verkligen inget roligt och spännande här just nu. Skulle jag träffa på en superduper-kändis här i L.A så skulle jag såklart skriva det här. Skulle jag på någon häftig fest i Hollywood skulle det också bli skrivet här. Men just nu så är jag tråkig och hänger mest på jobbet. Det enda spännande som händer här är alla ambulanser och brandbilar på Pacific coast highway. Gatan utanför fönstret alltså. Fast spännande kanske är fel ord, om det är brandbil eller ambulands betyder det ju oftast att nån är skadad eller att det brinner.


Äsch, jag är trött. Ska ta en powernap efter jobbet. Och så ska jag laga mat, kanske baka också. Eller inget av det. Ha! Jag är energilös just nu. Önskar nästan att det var sen kväll här som det är hos er där hemma nu. Godnatt på er iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0