Saturday

Det var roligt i går kväll. Glöm pläden och den varma chokladen. Det blev drinkar och öl på piren istället.
Jag, Brandon och hans två vänner Dan och Tony.
Däremot gick vi alldeles för tidigt.
Först gick vi till "Tony on the pier". Man går upp för en trappa och hamnar i baren med världens utsikt. allt man ser utanför fönstren är Stilla havet och som igår solnedgång. Vi drack brandmänsdrinken, eller den heter typ Firetruck, hur som helst, En såndär drink som har massor av alkohol men som jag aldrig riktigt kan känna pga all fruktig smak. Så den första drinken gick ner fort. Sedan delade jag och Brandon på en till. Sedan tänkte vi hinna med happy hour på Kincaids innan den slutar vid 18.30 , vi hann dit men det fanns inget bord, så vi bestämde oss för att gå till good old Najas. Vår favoritpub på piren. Vi alla blev sådär trevligt salongberusade. Vi tittar på klockan och den är bara halv 8. Jag kände mig nästan redo att slänga in handduken. Haha, jag beställde in lite pommes frites iaf. Hjälpte lite. Sedan vid 9tiden gick vi utmed piren och havet hem till oss. Karlarna hänger i köket, jag gick och la mig vid halv 10 haha. Oh well, åtminstone slösar jag inte iväg min söndag bakfull i sängen. Två flaskor vatten och två alvedon innan jag somna gjorde susen. Fast jag är lite trött ändå. Nåväl, vem säger att man inte kan parta tidigt istället för sent? Blir inte mindre kul för det :)
Påväg till Tony's on the pier var det solnedgång.



På Najas. Roligaste bilden på Brandon, Dan och Tony.
Ser ut som småpöjkar hela bunten!


En öl och båthamns-utsikt. En helt okej lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0