Blev inget

Jag kom till kvällskursen lite för tidigt, eftersom jag absolut inte ville komma för sent (make sense...).
Läraren var där dock, så jag frågade lite om vad klassen handlade om mer i detalj och jag insåg snabbt att det mest var för dom som faktiskt skulle göra "medborgar-testet" denna vår. I stort sett enbart förberedelse för testet. Och eftersom jag precis fått mitt green card och har några år fram tills jag får chans att bli amerikansk medborgare, kände jag att den klassen efter allt inte var vad jag trott riktigt.
Så, jag avbokade mig från klassen. Tyvärr. Så himla synd att den inte levde upp till mina förväntningar.
Oh well. Jag hittar väl på något annat...

Däremot...jag har fortfarande 2 månader kvar att övertala Brandon att ta kvällskursen i salsa som börjar i mars:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0