BIG news from L.A

Bråk mellan Jay Leno och Conan O'Brien.
Jay Leno vill ha tillbaka sin gamla programtid på tvkanalen NBC som nu Conan O'Brien har. Det har tydligen inte gått så bra för Jay Leno sedan han bytte programtid. NBC har tydligen erbjudit Conan O'Brien 40 miljoner dollar för att skriva av sig sitt kontrakt på 2 år på NBC och sin The Tonight show with Conan O'Brien. Det är nu strid mellan dessa två herrar och även andra kända programledare som har sina shower har blivit inblandade. Nu pratar de tydligen skit om varandra i tvshowerna. OJOJOJ, hur ska detta gå? Jag hejar såklart på Conan, har har jobbat så hårt och förtjänar att ha sin nya programtid. Däremot förstår jag om han vill byta kanal nu och börja med ett nytt program, jäkla NBC och speciellt jäkla Jay Leno (dit jag och Brandon ska ikväll och titta på stand-up komiker, uppträder Jay Leno varje helg och gör standup, hoppas jag ej ser honom för då åker han på en snytning, mm minsann)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0