1.5

Slutar om en och en halv timme nu, yay!
Då ska jag och Brandon åka till Costco och köpa kaffebryggare och så ska jag kolla vad det kostar att beställa kontaktlinser där. Är inne på mitt sista par och det kommer att kännas jobbigt att behöva använda glasögon igen, har verkligen blivit så himla van vid linser nu. Konstigt egentligen, för jag har använt glasögon i mer än halva mitt liv. Så skönt med linser dock, ger en frihet till ögonen och ansiktet (glasögon kan trycka så mot näsan och ge fula avtryck).
Sedan ikväll blir det Kevin Nealon :)

Filmen The mexican går på teve nu, kommer ihåg hur förväntansfull folk var när den kom ut, för att Brad Pitt och Julia Roberts i samma film, Oh my God liksom, hum..den är väl Ok. Jag får ju typ betalt för att se den nu haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0