Vad jag köpte igår

Det är en liten vrå precis innan badrummet som har jättestarkt ljus, så om man fotar där utan blixt försvinner man liksom in i bilden på ett såntdär häftigt sätt. Så där spenderade jag kvällen igår, haha.


Badshorts från Target. Jag diggar mina oranga sockar, men skippar nog dom på stranden!

Halvt långärmad tröja med spetsdetaljer från Forever 21. Älskar den!

Enkel grå kofta från Tjjmaxx.

Halsband som har två funktioner. Ena sidan "blingbling" andra sidan är en amulett. Från Forever21.

Topp med spetsdelaljer. Är superbekväm också. Från Forever21.
 
   Enkel svart tubklänning från en affär som heter EX. Ett enkelt brunt läderskärp från Forever21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0