Vacker som en blomma!

Åh..
Kom precis ett blombud med vackra blommor i en vas. För en sekund tänkte jag " Åh tänk om Brandon budat dom till mig", den tanken dog ganska snabbt och blommorna är för en gäst som ska checka in här idag.
Fast vad förväntade jag mig egentligen, det finns ingen mer oromantisk make än Brandon haha, däremot gör han sina små "romantiska" saker på sitt eget lilla sätt, typ åka ut vid midnatt för att köpa choklad åt mig, skjutsa mig till jobbet om det regnar eller är kyligt ute på morgonen eller om jag vill sova 10 minuter extra, ja ni fattar, det är ju romantiskt på ett sätt, däremot lär jag ju aldrig få blombud :)


Åh vad personen som ska checka in här på motellet senare kommer att
bli glad då det står blommor och väntar på henne här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0